Co dzień mądrzejsze:

365 gier i zabaw kształtujących charakter, wrażliwość i inteligencję emocjonalną dziecka

Tytuł oryginalny:
Playwise
Autorzy:
Denise Chapman-Weston
Mark S. Weston
Tłumacz:
Zofia Czarniecka-Rodzik
Wydawca:
Prószyński i Spółka (1996-2010)
Wydane w seriach:
Edukacja
Edukacja - Prószyński i S-ka
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
3.3 (3 głosy)

Ksiązka została napisana przez dwoje amerykańskich psychoterapeutów, zajmujących się prolemami dzieci i rodzin. Autorzy podsuwają mnóstwo pomysłów na proste zabawy i gry edukacyjne, które pomogą rodzicom w przekazaniu dzieciom podstawowych wartości moralnych oraz w nauce współżycia w grupie rówieśników. Podpowiadają, jak rozwijać ważne cechy charakteru dziecka: wrażliwość i pewność siebie, otwartość na innych i odwagę, świadomość moralną i twórcze myślenie. Doradzają, jak sprawić, aby teraz i w przyszłości łatwiej było mu dokonywać właściwych wyborów. Jeśli masz dzieci, pracujesz z dziećmi lub opiekujesz sie nimi, ta książka będzie dla Cieie prawdziwym kompendium wiedzy [źródło: opis według okładki]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Para amerykańskich specjalistów od wychowania i zażegnywania rodzinnych konfliktów dzieli się w tej książce zdobytą przez lata doświadczeń wiedzą na temat rozwoju emocjonalnego dziecka i mogących się pojawiać problemów. • Książka podzielona jest na dwie części – pierwsza dotyczy podstaw kształtowania się charakteru, druga nabytych cech charakteru. W każdym rozdziale po krótkim wprowadzeniu podane są przykłady zabaw mogących pomóc w rozwoju emocjonalnym nie tylko dziecka ale także całej rodziny. • Ciekawa książka. Można z niej wybrać coś odpowiadającego własnym potrzebom.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Katarynka
Opis
Inne tytuły:365 fun-filled activities for building character, conscience, and emotional intelligence in children
Autorzy:Denise Chapman-Weston Mark S. Weston
Tłumacz:Zofia Czarniecka-Rodzik
Ilustracje:Małgorzata Rittersschild
Wydawca:Prószyński i Spółka (1996-2010)
Serie wydawnicze:Edukacja Edukacja - Prószyński i S-ka
ISBN:83-7469-037-2 978-83-7180-881-4 978-83-7337-208-5 978-83-7648-448-8 83-7180-81-X 82-7180-881-X 83-7337-208-X 83-7180-881-10
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 37 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo