Duch klasy

Tytuł oryginalny:
Strategies to inspire active learning
Inne tytuły:
jak motywować uczniów do nauki?
ilustrowane przykładami pracy polskich nauczycieli - uczestników Internetowej Akademii "Szkoły uczącej się"
Autor:
Merrill Harmin
Tłumacz:
Agata Tomaszewska ...
Wydawcy:
Civitas (2005-2013)
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (2004-2013)
Wydane w seriach:
Biblioteka Akademii SUS
Akademia Biblioteki SUS
ISBN:
83-89623-00-5, 978-83-89623-15-7
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...

Podstawową zaletą tej książki jest to, że uczy ona jak wprowadzić na lekcjach atmosferę uczenia się. Poprzez stosowanie zaproponowanych przez autora technik nauczania, które autor nazywa metodami, nauczyciel zmienia swoją pozycje w klasie z osoby uczącej i wykładającej na sojusznika ucznia stojącego przy nim i wspierającego go w procesie jego uczenia się. Jeśli najważniejszym zadaniem szkoły jest uczenie się uczniów, to książka ta pomaga nauczycielowi wypełnić to zadanie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:jak motywować uczniów do nauki? ilustrowane przykładami pracy polskich nauczycieli - uczestników Internetowej Akademii "Szkoły uczącej się" z polskimi przykładami z kursu internetowego Akademii "Szkoły uczącej się"
Autor:Merrill Harmin
Tłumaczenie:Agata Tomaszewska Agata Tomaszewska-Antoniewicz
Ilustracje:Piotr Rychel
oraz:Agata Tomaszewska
Wydawcy:Civitas (2005-2013) Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (2004-2013)
Serie wydawnicze:Biblioteka Akademii SUS Akademia Biblioteki SUS
ISBN:83-89623-00-5 978-83-89623-15-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo