Książki, od których nie można się oderwać dla dzieci/nastolatków.
Wiadomości: 1

Jakie polecacie książki dla dzieci/nastolatków.
Prosze podajcie mi kilka tytółów.

Link    PW    Źródło
Napisano: 26.12.2018 12:16:24
 
Wiadomości: 9

trochę za szeroko: albo dla dzieci albo dla nastolatków albo dla młodzieży. No i chłopcy jednak czytają kompletnie co innego niż dziewczynki. z drobnymi wyjątkami:
'Dzieci z Bulerbyn' podobają się nawet tym co nie lubią czytać -)

Link    PW    Źródło
Napisano: 16.01.2019 22:55:31
 
Wiadomości: 1

Ja uwielbiam Cykl książek Zezia - agnieszka chylinska , Dziewczyna na klifie - Lucinda Riley , Siedem sióstr - Lucinda Riley , Nigdy troche do szaleństwa - Adi Alsaid .Mam nadzieje że pomogłam

Link    PW    Źródło
Napisano: 11.02.2021 10:04:28
 
Wiadomości: 5

Różni ludzie mają różne preferencje, i to jest w porządku.

Link    PW    Źródło
Napisano: 29.04.2024 10:57:56
 
Szukaj w wątku
adrian.mol
x_anda_x
usunięte konto
wikapias2007
nervequantity
sanekfrekin
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo