Komentarze
Wiadomości: 3

Hej! Muszę Wam opowiedzieć, jak relaksuję się wieczorami, grając na Пари-Матч – to naprawdę wyjątkowe miejsce. Sloty z nietypowymi motywami i wysoką dynamiką wciągają na długie sesje, a gry live z krupierami dają autentyczne emocje, jak w prawdziwym kasynie. Uwielbiam to, że w aplikacji wszystko działa gładko – nawet na starszym telefonie. Bonus powitalny i cotygodniowe promocje sprawiają, że każda runda to nowa szansa. Nawigacja jest przyjazna, a pomoc supportu szybka i sympatyczna. Popełniłem już kilka wygranych, ale nawet bez nich emocje są na miejscu.

Link    PW    Źródło
Napisano: wczoraj 12:26:33
 
Szukaj w wątku
jalann
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo