Online dating
Gość
Wiadomości: 18

Online dating has made meeting new people easier, but sometimes it feels a bit impersonal.

Link    PW    Źródło
Napisano: 04.06.2025 21:35:06
 
Gość
Wiadomości: 24

True, yet it can also lead to people being dishonest or only showing their best sides.

Link    PW    Źródło
Napisano: 12.06.2025 16:04:10
 
Gość
Wiadomości: 18

I agree, yet it offers a lot of convenience, especially for people who are shy or have busy schedules.

Link    PW    Źródło
Napisano: 13.06.2025 19:39:06
 
Gość
Wiadomości: 18

Yeah, yet despite these drawbacks, it’s still a popular way for many to find connections and relationships.

Link    PW    Źródło
Napisano: 14.06.2025 14:00:41
 
Gość
Wiadomości: 18

A friend sent me www.tenderbang.com/fuck-tonight.html as a joke at first, saying “if nothing else works, maybe this will.” I was curious enough to try. What I found was surprisingly real — no spammy vibe, no fake promises. The sign-up was quick, and within a couple of hours, I was talking to someone who lived right across the city. We grabbed coffee just to feel it out, and the chemistry was real. No awkward tension, no forced flirtation. Since then, we’ve met up again a few times. For now, I use it when I feel like skipping the hassle and just being upfront from the start.

Link    PW    Źródło
Napisano: 14.06.2025 14:00:49 , ostatnia edycja: sasaverbik, 14.06.2025 14:01:30
 
Szukaj w wątku
pavloviktorkok
sasaverbik
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo