games
Członek
Wiadomości: 4

Pewnego dnia natrafiłem na reklamę ruletkaguru.pl i choć zwykle nie klikam w takie rzeczy, tym razem zrobiłem wyjątek. Nie żałuję, bo w ciągu kilku dni miałem już kilka naprawdę ciekawych rozmów. To nie jest miejsce, gdzie ludzie traktują randkowanie jak zabawę – można tu spotkać osoby, które rzeczywiście chcą nawiązać relację. Dzięki temu udało mi się poznać kogoś, z kim teraz regularnie się widuję. Nie spodziewałem się takiego obrotu spraw!

Link    PW    Źródło
Napisano: 24.03.2025 22:13:57 , ostatnia edycja: parhomeliankill, 24.03.2025 22:14:16
 
Szukaj w wątku
parhomeliankill
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo