Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
[awatar]
Poznań PBP
197 403
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 61 851 88 01
Województwo: wielkopolskie
Adres: ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
E-mail: wypozyczalnia@pbp.poznan.pl

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

Celem działania Biblioteki jest wspieranie procesu kształcenia i doskonalenia nauczycieli, a także wspieranie działalności szkół, w tym bibliotek szkolnych, placówek oświatowo-wychowawczych, placówek kształcenia ustawicznego, placówek artystycznych, poradni psychologiczno pedagogicznych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, placówek doskonalenia nauczycieli oraz innych placówek oświatowych.

Ekspozycja
Zbiory
Nowości w bibliotece
  • Puste niebo
    Rak, Radosław
    Ocena: 3.8, głosów: 4
  • Silne dziecko po rozwodzie
    Juul, Jesper
    Brak ocen
  • Rozwój w okresie dzieciństwa
    Bieńkowska, Agnieszka
    Brak ocen
  • Doświadczenia edukacyjne dzieci rozpoczynających naukę w szkole w wieku 6 lat w Polsce
    Kurowska, Barbara
    Brak ocen
  • Psychologia pamięci
    Kaminske, Althea Need
    Brak ocen
1 2 3 4 5 6 7 8 9
...
12

Ranking najczęściej wypożyczanych książek w 2019 roku (z pominięciem podręczników akademickich, encyklopedii, słowników i publikacji z metodologii badań)

  1. Autyzm : epidemiologia, diagnoza i terapia / pod redakcją Tadeusza Pietrasa, Andrzeja Witusika i Piotra Gałeckiego. – Wrocław : "Continuo", 2010. – ISBN 978- 83-89629-99-9
    Sygnatura: 298309, 301774, 301775, 315626 (wypożyczalnia) ; I-M-e-206 298310 PNS(czytelnia)

  2. Bogdanowicz, Marta
    Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii pedagogicznej / Marta Bogdanowicz. – Wydanie 1. poszerzone. – Gdańsk : Harmonia Universalis, 2014. – ISBN 978-837744-081-0
    Sygnatura: 316908, 307876, 309167 (wypożyczalnia) ; I-H-c-540 307875 (czytelnia)

  3. Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka / pod redakcją naukową Beaty
    Cytowskiej i Barbary Winczury. – Wydanie 6. – Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls",2016. – ISBN 978-83-8095-019-1
    Sygnatura: 314479, 317402, 319039 (wypożyczalnia)

  4. Psychologia rodziny / redakcja naukowa Iwona Janicka, Hanna Liberska. – Warszawa :
    Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. – ISBN 978-83-01-18002-7
    Sygnatura: 310443, 310444 (wypożyczalnia) ; B 6 310442 (czytelnia)

  5. Ayres, A. Jean
    Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się / A. Jean Ayres ; przekład Juliusz Okuniewski. – Gdańsk : Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018. – ISBN 978-83-7744-160-2
    Sygnatura: 319351, 319862 (wypożyczalnia) ; B 9 319350 (czytelnia)

  6. Piotrowska-Madej, Klaudia
    Smart hand model : diagnoza i terapia ręki u dzieci / Klaudia Piotrowska-Madej, Agnieszka Żychowicz. – Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia - Wydawnictwo Harmonia, 2017. – ISBN 978-83-7134-994-2
    Sygnatura: 317291, 317648, 317752, 317935 (wypożyczalnia)

  7. Charbicka, Magdalena
    Integracja sensoryczna przez cały rok / Magdalena Charbicka. – Warszawa : Difin, 2017. – ISBN 978-83-8085-444-4
    Sygnatura: 317090, 317443, 317444, 317618, 317619 (wypożyczalnia)

  8. Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju / pod redakcją naukową Beaty Cytowskiej, Barbary Winczury i Andrzeja Stawarskiego. – Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008. – ISBN 978-83-7308-875-7
    Sygnatura: 296706, 297435, 297436, 299666, 302426, 302427 (wypożyczalnia) ; I-M-a-219 296707 PNS (czytelnia)

  9. Bobkowicz-Lewartowska, Lucyna
    Autyzm dziecięcy : zagadnienia diagnozy i terapii / Lucyna Bobkowicz-Lewartowska. – Wydanie 7.– Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014. – ISBN 978-83-7850-713-0
    Sygnatura: 310418, 310419, 310420 (wypożyczalnia)

  10. Zaburzenia płynności mowy / redakcja naukowa Katarzyna Węsierska przy współpracy Katarzyny Gaweł. – Gdańsk : Harmonia Universitas - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018. – ISBN 978-83-7744-136-7
    Sygnatura: 318471, 318472 (wypożyczalnia)

Komentarze (0)
WYDARZENIE
2020-1-14
T14:00
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu 52.39917 16.86232 ul. Bułgarska 19 60-320 Poznań

Zapraszamy nauczycieli bibliotekarzy na spotkanie sieci e-bibliotekarz, które odbędzie się 14 stycznia (wtorek) o godz. 14.00 w siedzibie Biblioteki.
W programie:
• literatura dla dzieci i młodzieży w pracy nauczyciela bibliotekarza, czyli jak sprostać oczekiwaniom młodego czytelnika - źródła pozyskiwania wiedzy o nowościach wydawniczych dla dzieci i młodzieży; popularne motywy literackie we współczesnej literaturze dla dzieci i młodzieży; komiks i manga jako gatunki zachęcające do czytania; książki niebezpieczne - literatura softporno; nowe formy czytelnicze obecne w Internecie
• Spółdzielnia Otwartej Edukacji w bibliotece - budowanie i doskonalenie modelu współpracy przy tworzeniu wysokiej jakości otwartych zasobów edukacyjnych (OZE)
• zmiany w przepisach opracowaniu zbiorów wprowadzone przez Bibliotekę Narodową w 2020 roku
• promocja nowości wydawniczych, przegląd czasopism fachowych.

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa. Kontakt: nmj@pbp.poznan.pl
Nie jesteś członkiem sieci e-bibliotekarz? Chcesz dołączyć? Wyślij do nas zgłoszenie.

teamwork-2188038_640.jpg

teamwork-2188038_640.jpg teamwork-2188038_640
jpg, 17 KiB, 225x150
Komentarze (0)

EMETVQ2XYAAf-lU.jpg

EMETVQ2XYAAf-lU.jpg EMETVQ2XYAAf-lU
jpg, 190 KiB, 960x600
Komentarze (0)
1
...
78 79 80 81 82 83 84
...
187
Placówki
Poznań PBP
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

0
Gniezno PBP
Mieszka I 27
62-200 Gniezno

Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00
Sobota 9:00-15:00

0
Profil
Międzychód PBP
17 Stycznia 143
64-400 Międzychód

Poniedziałek 9.00-17.00
Wtorek 9.00-17.00
Środa 9.00-17.00
Czwartek 9.00-17.00
Piątek 9.00-17.00
2.sobota miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Nowy Tomyśl PBP
os. Północ 25
64-300 Nowy Tomyśl

Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00
Pierwsza sobota miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Oborniki PBP
ul. Mickiewicza 4
64-600 Oborniki

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek 9.00-17.00
w 1 i 3 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Swarzędz PBP
os. Kościuszkowców 6/51-52
62-020 Swarzędz

poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
druga i czwarta sobota miesiąca 9:00 - 15:00

0
Profil
Szamotuły PBP
ul. Staszica 4
64-500 Szamotuły

Poniedziałek - piątek
09.00 - 17.00

0
Profil
Śrem PBP
Kilińskiego 2
63-100 Śrem

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00
w 2 i 4 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Środa Wlkp. PBP
Żwirki i Wigury 3
63-000 Środa Wlkp.

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00
w drugą sobotę miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Wolsztyn PBP
Rzeczna 17/1
64-200 Wolsztyn

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00
w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00

0
Profil
Września PBP
ul. Wojska Polskiego 2 A
62-300 Września

Biblioteka czynna dla czytelników od poniedziałku do czwartku w godz. 9.00-17.00 oraz w każdy piątek i drugą sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00.

0
Profil
Forum biblioteki

Brak wątków

Przejdź do forum
ag.waszewska
mieloch.marta
ZuzaRe
kresz_87
r.michalak
ziegekoza
malgorzataratajczak4
karolinakosmala99
stefanska-julia
wisnia23dariusz
olamazur
julia.polis83
domagalagrzegorz
Mrągowo BM
jankowiak.ms.pl
liess
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo