25.07.2017Gram w liczenie w Bibliotece - relacja

20 i 21 lipca nasza Biblioteka razem z Akademią Rozwoju Prze­dsię­bior­czoś­ci zorganizowała grę edukacyjną Gram w liczenie w Bibliotece, której celem było promowanie matematyki w praktyce. W grze łączącej edukację z zabawą wzięło udział ok. 50 dzieci w wieku 7-13 lat. Ich zadaniem było odnalezienie skarbu w pobliskim Lasku Marcelińskim. Po drodze na uczestników czekały do rozwiązania różnorodne łamigłówki, np. tangram, pieniężne domino, układanie zapałek. Na zakończenie wszystkie dzieci otrzymały nagrody i poczęstunek.
Projekt został dofinansowany przez Fundację mBanku.
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia: pbp.poznan.pl

3.jpg 6.jpg 10.jpg mfundacja-mass-logotyp-ikona-sowa_rgb.jpg


3.jpg 3
jpg, 11 KiB, 150x112
6.jpg 6
jpg, 12 KiB, 150x112
10.jpg 10
jpg, 11 KiB, 150x112
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo