19.02.2016Bajkoterapia - metodą pracy z dziećmi...

W dniu 28 stycznia 2016 r. w PCDN w Górze odbyło się spotkanie Powiatowego Zespołu Nauczycieli Edukacji Elementarnej - Sieci Współpracy i Samokształcenia, zorganizowane przez Panią Dorotę Izdebską, nauczyciela konsultanta. Na spotkanie zaproszono Wioletę Wardybę-Niziałek, nauczyciela bibliotekarza PBP Filii Rawicz. Omówiła ona temat: Bajkoterapia - metodą pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, dzieląc się własnym doświadczeniem z zajęć bajk­oter­apeu­tycz­nych prowadzonych w rawickich przedszkolach.
                                     


DSC08217.jpg DSC08217
jpg, 3.9 MiB, 3648x2736
DSC08220.jpg DSC08220
jpg, 4.0 MiB, 3648x2736
DSC08218.jpg DSC08218
jpg, 4.0 MiB, 3648x2736
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Leszno PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo