Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2025-12-11
T17:00
26.11.2025Budowanie odporności psychicznej, metody radzenia sobie z lękiem przed oceną i hejtem
[awatar]
Poznań PBP

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z Justyną Żejmo - psycholożką, trenerką neur­oprz­ywód­ztwa­ i neur­okom­unik­acji­, certyfikowaną ekspertką ds. odporności psychicznej MTQ, specjalistką ds. neur­opsy­chol­ogii­, neuronauki, psychosomatyki, autorką książek „Spokojny mózg. Neuronaukowe i psychologiczne narzędzia budowania odporności psychicznej” i „Mózg odporny na krytykę. Neuronaukowe i psychologiczne metody radzenia sobie z lękiem przed oceną i hejtem”.
Zapraszamy: psychologów, pedagogów, nauczycieli, rodziców i opiekunów

Wstęp wolny. Obowiązują zapisy. Link do zapisów na spotkanie: docs.google.com

plakat żejmo.jpg


plakat żejmo.jpg plakat żejmo
jpg, 13 KiB, 150x187
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo