Rodzaj wydarzenia

edukacyjne

Lokalizacja

online
WYDARZENIE
2025-4-11
T17:00
31.03.2025IV Wielkopolska Noc Belfrów
[awatar]
Piła PBP

Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie serdecznie zaprasza do udziału w IV Wielkopolskiej Nocy Belfrów, która odbędzie się 11 kwietnia 2025 r. o godz. 17:00 w formule online (LIVE).

To wydarzenie skierowane jest do nauczycieli i edukatorów. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie nowoczesnych metod nauczania, edukacji cyfrowej oraz wyzwań współczesnej szkoły.
Patronat honorowy objął Wielkopolski Kurator Oświaty.
Rejestracja pod linkiem: forms.gle
Filmik: youtu.be
wielkopolska_noc_belfrów.png


wielkopolska_noc_belfrów.png wielkopolska_noc_belfrów
png, 1.0 MiB, 3337x2193
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Piła PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo