17.01.2025Zimowe wędrówki bibliotecznej Sówki

Serdecznie zapraszamy na ferie w bibliotece pod tytułem: "Zimowe wędrówki bibliotecznej Sówki" w dniach 10.02 do 15.02 br.
w godzinach od 10.00 do 13.00, DLA DZIECI OD LAT 7.
10.02 - "Sówki planszówki dla bystrej główki";
11.02 - Plastycznie pracujemy, sztukę decoupage poznajemy;
12.02 - Sportowe zabawy z Sówką;
13.02 - Z Sówką książki czytamy i wyobraźnię pobudzamy;
14.02 - Wyjazd do kina w Krapkowicach na film "Paddington w
Peru;
15.02 - Z Sówką podróże po zimowej literaturze - ESCAPE ROOM


plakat.jpg plakat
jpg, 567 KiB, 1587x2245
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Gogolin GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo