10.01.2025PUSZKA WOŚP

❤️ Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już gra w Gogolinie! ❤️
Informujemy, że w Gminna Biblioteka Publiczna w Gogolinie jest już puszka WOŚP, która czeka na Wasze dobre serca! W tym roku gramy wspólnie dla dziecięcej onkologii i hematologii, by pomóc najmłodszym w walce o zdrowie i życie.
😍Zapraszamy Was do wsparcia tej szczytnej inicjatywy. Każda złotówka ma znaczenie!😍 w zamian można otrzymać książkę📚📖❤️❤️❤️
Finał już 26 stycznia – bądźmy razem w tym wyjątkowym dniu.
Dołączcie do nas i pomóżmy wspólnie ❤️❤️❤️


WOSP PUSZKA.jpg WOSP PUSZKA
jpg, 309 KiB, 1536x2048
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Gogolin GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo