06.12.2024Projekt Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030

Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować o trwającej rekrutacji szkół pona­dpod­staw­owyc­h do II edycji Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030”.

Projekt „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030” to projekt Województwa Wielkopolskiego, realizowany przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu w partnerstwie z Ogólnopolskim Operatorem Oświaty w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027.

Projekt ma na celu unowocześnienie procesu nauczania w regionie, a także podniesienie jakości edukacji cyfrowej w szkołach województwa wielkopolskiego poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii.

Na stronie internetowej Projektu csw2030.pl znajduje się Regulamin rekrutacji szkół pona­dpod­staw­owyc­h do II edycji, z którym prosimy się zapoznać oraz link do strony, na której szkoła może wykonać raport SELFIE.

Do kiedy można zgłosić szkołę do projektu?
Rekrutacja potrwa do 18.12.2024 r.

Rekrutacja CSW2030.jpg


Rekrutacja CSW2030.jpg Rekrutacja CSW2030
jpg, 831 KiB, 1200x900
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Piła PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo