03.10.2024Konkursy: Wielkopolska Biblioteka Roku, Wielkopolski Nauczyciel Bibliotekarz

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu serdecznie zaprasza do udziału w drugiej edycji konkursów o tytuł: Wielkopolska Biblioteka Roku oraz Wielkopolski Nauczyciel Bibliotekarz Roku.
Celem konkursów jest docenienie wielkopolskich bibliotek szkolnych i pedagogicznych oraz uhonorowanie wielkopolskich nauczycieli bibliotekarzy posiadających szczególne osiągnięcia oraz czynnie angażujących się w rozwój szkoły lub biblioteki.
Termin złożenia formularzy zgłoszeniowych upływa 15 listopada 2024 roku, natomiast rozstrzygnięcie konkursów nastąpi do 22 listopada br.

Wręczenie dyplomów oraz nagród rzeczowych nastąpi podczas uroczystej Gali w grudniu br.

Szczegółowe informacje poniżej:

Regulamin: pbp.poznan.pl

Formularz zgłoszeniowy: pbp.poznan.pl

Regulamin: pbp.poznan.pl

Formularz zgłoszeniowy: pbp.poznan.pl

konk123.png


konk123.png konk123
png, 209 KiB, 893x327
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Piła PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo