05.03.2024Dzień Dinozaura 2024

Dzień Dinozaura w przedszkolu. Filmik z tego dnia można zobaczyć na naszej facebookowej stronie :)😊

Dinozaur 2024 (7).jpg

Dinozaur 2024 (3).jpg


Dinozaur 2024 (9).jpg Dinozaur 2024 (9)
jpg, 299 KiB, 2048x1532
Dinozaur 2024 (7).jpg Dinozaur 2024 (7)
jpg, 379 KiB, 2048x1532
Dinozaur 2024 (3).jpg Dinozaur 2024 (3)
jpg, 405 KiB, 2048x1532
Dinozaur 2024 (6).jpg Dinozaur 2024 (6)
jpg, 387 KiB, 2048x1536
Dinozaur 2024 (5).jpg Dinozaur 2024 (5)
jpg, 285 KiB, 2040x1530
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Wilczyn GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo