11.12.2023Mikołajkowe spotkania 2023

Mikołajkowe spotkania z przedszkolakami już za nami, kolejny raz widzimy się już w przyszłym roku ;)😉 Życzymy wszystkim dzieciaczkom spełnienia marzeń :D😄

MIKOŁAJKI 2023 (5).jpg


MIKOŁAJKI 2023 (5).jpg MIKOŁAJKI 2023 (5)
jpg, 477 KiB, 2048x1536
MIKOŁAJKI 2023 (3).jpg MIKOŁAJKI 2023 (3)
jpg, 181 KiB, 1536x2048
MIKOŁAJKI 2023 (4).jpg MIKOŁAJKI 2023 (4)
jpg, 270 KiB, 2048x1532
MIKOŁAJKI 2023 (2).jpg MIKOŁAJKI 2023 (2)
jpg, 226 KiB, 2048x952
MIKOŁAJKI 2023 (1).jpg MIKOŁAJKI 2023 (1)
jpg, 486 KiB, 1536x2048
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Wilczyn GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo