11.10.2023Paszport Małego Podróżnika

Paszporty Małego Podróżnika od dziś dostępne są w naszej bibliotece 😍🗺️🌍🌎🌏
Zachęcamy do ich odbioru i odbycia niezwykłej podróży po naszej oraz z nami sąsiadujących gminach😉
Zasada jest prosta, przechodzicie 5 questów (gminy: Wilczyn, Kleczew, Skulsk, Ślesin, Kazimierz Biskupi), zbieracie pieczątki, a na koniec zgłaszacie się do Stowarzyszenie "Między Ludźmi i Jeziorami", gdzie czeka na Was niespodzianka 😍

383849388_632450189036760_7754627128034819221_n.jpg

Więcej informacji udzielić Wam może pani Weronika, gdyż ona razem z córką podróż po gminach zakończyła i nagrodę odebrała 😉


Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Wilczyn GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo