Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną:

jesień / zima / wiosna / lato

Inne tytuły:
Jesień / zima
Autorzy:
Agnieszka Borowska-Kociemba
Małgorzata Krukowska
Ilustracje:
Krzysztof Spychał
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Harmonia (2022-2023)
ISBN:
978-83-8309-094-8
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
szkoły podstawowe

"Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jesień, zima, wiosna, lato" Agnieszki Borowskiej-Kociemby i Małgorzaty Krukowskiej to zaktualizowane wydanie materiałów edukacyjnych, pomagających nauczycielom, pedagogom oraz terapeutom prowadzić zajęcia z osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz polecanych dla dzieci, które mają problemy z uczeniem się. Karty zgodne z podstawą programową zostały uporządkowane w taki sposób, by nauczyciel lub terapeuta mógł łatwo dopasować je do rozkładu zajęć. Zadania pomagają dzieciom w nauce czytania i pisania. "Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jesień, zima, wiosna, lato" warto polecić każdemu nauczycielowi lub terapeucie, a można z nich korzystać również w szkołach specjalnych i sprawdzają się w klasach integracyjnych oraz podczas zajęć rewalidacyjnych. Co więcej, prezentowana publikacja ułatwia także diagnostykę. Dzięki niej sprawnie rozpoznasz problemy ucznia i ułożysz odpowiedni dla niego plan terapeutyczny. To świetne materiały dla każdego pedagoga, które z pewnością znajdą swoje zastosowanie podczas wielu zajęć!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo