05.11.2021TiKreatywny Nauczyciel

Zapraszamy wszystkich nauczycieli z Piły i powiatu do udziału w 4. edycji szkoleń w ramach sieci współpracy i samokształcenia TIKreatywny nauczyciel. Udział w zajęciach jest bezpłatny. Podczas spotkań nauczyciele poznają narzędzia TIK, które można wykorzystać na zajęciach edukacyjnych. Spotkania odbywać będą się w formie warsztatów komputerowych raz w miesiącu o godzinie 16:00 w budynku CDN w Pile ul. Bydgoska 21. Zapraszamy!!!
Harmonogram spotkań i zapisy do sieci – drogą elektroniczną poprzez formularz zgłoszeniowy:
forms.office.com

Koordynatorzy sieci: Barbara Moskal b.moskal@cdn.pila.pl; Małgorzata Olejnik m.olejnik@cdn.pila.pl TIKreatywny-nauczyciel-1.jpg


TIKreatywny-nauczyciel-1.jpg TIKreatywny-nauczyciel-1
jpg, 67 KiB, 500x419
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Piła PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo