Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2020-2-26
T15:00
06.02.2020Pokój Nauczycielski : emocje i obrazy
[awatar]
Poznań PBP

Brama Poznania zaprasza nauczycieli na bezpłatne spotkanie poświęcone tematom pracy z picture book, czyli tzw. książką obrazkową oraz kształtowaniu i wspomaganiu rozwoju inteligencji emocjonalnej w szkole. Podczas spotkania będzie też okazja do skorzystania ze zbiorów Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu. Przygotowane publikacje mogą być wsparciem metodycznym i inspiracją do dalszych działań edukacyjnych. Na stoisku uczestnicy mogą zapoznać się z ofertą placówki, zapisać się do Biblioteki oraz wypożyczyć książki.
Odbiorcy: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, wychowawcy świetlicy szkolnej, bibliotekarze szkolni.
Termin: środa, 26 lutego, godz. 15:00-18:00.
Czas trwania: 3 godziny (z przerwą na kawę / herbatę).
Miejsce: sala warsztatowa w Bramie Poznania.
Informacje szczegółowe i zapisy: bramapoznania.pl

lgd-1264_2.jpg


lgd-1264_2.jpg lgd-1264_2
jpg, 23 KiB, 292x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo