27.06.2019100 lat UAM - podsumowanie konkursu

gala1.jpg
18 czerwca 2019 roku w sali Auditorium Maximum Collegium Iuridicum Novum w Poznaniu odbyło się uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień w konkursie „100 lat UAM”. W wydarzeniu wzięli udział: Pani Dorota Kinal - Dyrektor Departamentu Edukacji i Nauki UMWW, Czesław Kruczek – Wicedyrektor Departamentu Edukacji i Nauki UMWW, Pan Prof. UAM dr hab. Tadeusz Wallas – Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, laureaci wraz z opiekunami i dyrektorami szkół. Organizatorem konkursu oraz fundatorem nagród był Zarząd Województwa Wielkopolskiego.

Laureaci Konkursu zostali uhonorowani pamiątkowymi dyplomami oraz atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi. Z naszego regionu nagrodzono: Nicolę Sinkiewicz ze Szkoły Podstawowej nr 3 w Nowym Tomyślu, Ewelinę Jurek ze Szkoły Podstawowej nr 54 w Poznaniu, Kajetana Lehmanna ze Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Kwilczu, Natalię Rucińska z Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Poznaniu, Antonię Janas z Publicznego Przedszkola „Kompas” w Swarzędzu. Uroczystość uświetnił występ aktorów Teatru Krokodyl ze spektaklem Morska Opowieść.
Wszystkim uczestnikom jeszcze raz serdecznie gratulujemy!

gala2.jpg gala 3.jpg gala4.jpg


gala1.jpg gala1
jpg, 12 KiB, 212x150
gala2.jpg gala2
jpg, 20 KiB, 224x150
gala 3.jpg gala 3
jpg, 20 KiB, 223x150
gala4.jpg gala4
jpg, 18 KiB, 224x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo