Rodzaj wydarzenia

dla dzieci

Lokalizacja

ŻWIRKI
WYDARZENIE
2019-6-2
T14:00
24.05.2019DZIEŃ DZIECKA
[awatar]
Oborniki PBP

Kolorowy Dzień Dziecka
2 czerwca serdecznie zapraszamy wszystkie dzieci na Żwirki już od godziny 14:00, będzie tam wspaniała strefa zabaw, stoiska ze smakołykami, występy, kreatywne animacje i mnóstwo dobrej zabawy.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Filia w Obornikach będzie tam również - zapraszamy na nasze stoisko!
Dzień Dziecka na Żwirkach.jpg


Dzień Dziecka na Żwirkach.jpg Dzień Dziecka na Żwirkach
jpg, 91 KiB, 400x565
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Oborniki PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo