Doradztwo zawodowe:

graficzne karty pracy dla klas 7-8

Autor:
Sylwia Oszczyk
Wydawca:
Wydawnictwo WiR (2025)
ISBN:
978-83-68426-30-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu Filia w Obornikach - Katalog księgozbioru - Filia Oborniki

Opis z okładki: Doradztwo zawodowe to zestaw kart, który wspiera młodzież w świadomym planowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej. Inspiruje, zadaje ważne pytania i pomaga znaleźć odpowiedzi. Może być wykorzystywany zarówno indywidualnie, jak i w pracy grupowej. Zadania zostały zaprojektowane z myślą o uczniach klas 7 i 8, a także o nauczycielach, doradcach zawodowych, pedagogach i wychowawcach, którzy wspierają młodzież w procesie wyboru dalszej drogi kształcenia. Teczka zawiera 60 kart pracy, które pomagają krok po kroku: identyfikować mocne strony, zainteresowania i talenty, odkrywać zawody i ścieżki kariery dostępne na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy, poznawać, jak działa rynek pracy i czym są kompetencje przyszłości, rozwijać umiejętność podejmowania decyzji, świadomie planować przyszłość zawodową.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo