Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2019-1-14
T11:00
07.01.2019Ferie zimowe
[awatar]
Poznań PBP

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu zaprasza dzieci w wieku 7-12 lat do wspólnego spędzenia ferii zimowych. Bezpłatne zajęcia będą odbywać się w pierwszym tygodniu ferii od 14 do 18 stycznia w godzinach od 11.00-13.00 w siedzibie Biblioteki.

Zgłoszenia od rodziców i opiekunów przyjmujemy poprzez formularz do 10 stycznia 2019 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Harmonogram zajęć:
14 stycznia 2019 (poniedziałek) 11.00-13.00 - Gry planszowe
15 stycznia 2018 (wtorek) 11.00-13.00 - Teatr Kamishibai
16 stycznia 2018 (środa) 11.00-13.00 - Bezpieczny Czytelnik
17 stycznia 2018 (czwartek) 11.00-13.00 - Teatr Kamishibai
18 stycznia 2018 (piątek) 11.00-13.00 - Gry planszowe

ferie2.jpg


ferie2.jpg ferie2
jpg, 8 KiB, 150x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo