Rodzaj wydarzenia

edukacyjne

Lokalizacja

Pawilon 1 MTP
WYDARZENIE
2018-3-23
T15:00
26.02.2018Joga z książką
[awatar]
Poznań PBP

Podczas XXII Targów Edukacyjnych zapraszamy na relaksacyjne zajęcia z wykorzystaniem jogi. Uczestnicy wykonają kilka typów pozycji, trzymając książkę różnymi częściami ciała. Strój sportowy nie jest konieczny, ale niezbędna będzie dowolna książka.

Prowadząca: Paulina Urbańczyk, fizjoterapeutka z umiłowaniem do jogi, maratonka.

Miejsce: Pawilon 1 MTP, scena.

Terminy: 23.03.2018 godz. 15.00-15.30 zapisz się: docs.google.com
24.03.2018 godz. 16.30-17.00 zapisz się: docs.google.com

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma książkę ufundowaną przez Wydawnictwo Naukowe UAM.

Udział bezpłatny, obowiązują zapisy, liczba miejsc ograniczona.

joga_plakat.jpg


joga_plakat.jpg joga_plakat
jpg, 16 KiB, 150x212
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo