Zagubione zwierzątka

Inne tytuły:
Kotek czarownicy
Szczeniaczek spełniający życzenia
Autor:
Holly Webb
Tłumacz:
Katarzyna Janusik
Ilustracje:
Erica-Jane Waters
Wydawca:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2013)
Wydane w seriach:
Magic Molly
Znak Emotikon
dziewczynka, która rozmawia ze zwierzętami
ISBN:
978-83-240-1984-7, 978-83-240-1995-3
83-240-1995-3
Autotagi:
druk
powieści
Więcej informacji...

äMagic Molly-Dziewczynka, która rozmawia ze zwierzętamiö to nowa seria fantastycznych książeczek dla najmłodszych. Siedmioletnia Molly, córeczka weterynarza uwielbia zwierzęta i posiada wyjątkowy dar-potrafi z nimi rozmawiać.Molly mimo, że sama nie ma własnego pupila świetnie rozumie potrzeby i uczucia zwierzątek a swoje nadzwyczajne, magiczne umiejętności wykorzystuje, aby im pomagać. Ta niezwykła dziewczynka mając okazję spełnić swoje największe marzenie rezygnuje z tego i prosi, aby dwa rozłączone wcześniej ... (z okł.)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Kotek czarownicy Szczeniaczek spełniający życzenia Znikający króliczek
Autor:Holly Webb
Tłumacz:Katarzyna Janusik
Ilustracje:Erica-Jane Waters
Wydawca:Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2013)
Serie wydawnicze:Magic Molly Znak Emotikon dziewczynka, która rozmawia ze zwierzętami
ISBN:978-83-240-1984-7 978-83-240-1995-3 83-240-1995-3
Autotagi:druk epika literatura literatura piękna powieści
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo