Przysłowia polskie:

rymowanki dla dzieci

Autor:
Dorota Strzemińska-Więckowiak ...
Ilustracje:
Wojciech Górski
Wydawca:
Wydawnictwo SBM (2012-2016)
Autotagi:
druk
książki
poezja
Więcej informacji...

Rymowane przysłowia dla dzieci to zbiór trzydziestu wierszyków, których tematem są znane polskie przysłowia i powiedzenia. Zawarte w wierszach historyjki pozwolą dzieciom zrozumieć znaczenie przysłów, a także dostarczą wielu pozytywnych emocji dzięki wspaniałym kolorowym ilustracjom!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Całość składa się z 30 przysłów, mniej lub bardziej znanych, pamiętanych, które na prostych przykładach zostały wyjaśnione w taki sposób, aby dziecko nie miało problemów z ich zrozumieniem. Dodatkowo w rymowance zawsze pojawiało się dane przysłowie, aby prościej można było sobie przyswoić jego znaczenie. • [Link] • US
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Dorota Strzemińska-Więckowiak Wojciech Górski
Ilustracje:Wojciech Górski
oraz:Wojciech Górski
Wydawca:Wydawnictwo SBM (2012-2016)
ISBN:978-83-7845-098-6 83-7845-098-6 978-83-7845-089-6 978-83-7845-099-6 978-83-7845-2098-6
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk książki liryka literatura literatura piękna poezja wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo