Tupcio Chrupcio: Nie mogę zasnąć

Tytuł oryginalny:
Topo Tip. Non fa la nanna
Ilustracje:
Marco Campanella ...
Autorzy:
Eliza Piotrowska
Anna Casalis ...
Tłumacz:
Eliza Piotrowska
oraz:
Anna Casalis ...
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2012-2021)
Wydawnictwo Wilga (2010-2020)
Grupa Wydawnicza Foksal (2015-2018)
Wydane w seriach:
Tupcio Chrupcio
Wychowanie przez Czytanie
Topo Tip
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Tupcio Chrupcio jest już dużą myszką. Potrafi sam się umyć, ubrać i posprzątać zabawki. Ale nie lubi nocy. Gdy nie może zasnąć, marudzi i nie daje spać mamie. Czy poradzi sobie w tej sytuacji? Posłuchajcie!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Marco Campanella Anna Campanella
Autorzy:Eliza Piotrowska Anna Casalis Marco Campanella
Tłumacz:Eliza Piotrowska
Opracowanie:Eliza Piotrowska
oraz:Anna Casalis Marco Campanella
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2012-2021) Wydawnictwo Wilga (2010-2020) Grupa Wydawnicza Foksal (2015-2018)
Serie wydawnicze:Tupcio Chrupcio Wychowanie przez Czytanie Topo Tip
ISBN:978-83-259-0156-1 978-83-280-1134-2 978-83-280-1570-8 978-83-280-2420-5 978-83-280-5301-4 978-83-280-5302-1 978-83-280-6064-7
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo