Anna Jantar

Inne tytuły:
Nic nie może wiecznie trwać
Tak dobrze mi w białym
Wykonanie:
Anna Jantar (1950-1980) ...
Kompozytorzy:
Kukulski Jarosław
Lipko R. ...
Słowa:
Olewicz Bogdan
Dutkiewicz Marek
Dąbrowski J. ...
Instytucje sprawcze:
Perfect
Budka Suflera
Orkiestra pod dyr. J. Kukulskiego i Z. Piszczka ...
Wyd. w latach:
2003 - 2003
Wydane w seriach:
Złota Kolekcja
Autotagi:
muzyka wokalno-instrumentalna
nagrania muzyczne
płyty gramofonowe
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Nic nie może wiecznie trwać Tak dobrze mi w białym Do żony wróć Gdzie są dzisiaj tamci ludzie Ktoś między nami Moje jedyne marzenie Nie ma piwa w niebie Pozwolił nam los Spocząć Wielka dama tańczy sama Kto Powie Nam Dżinsowe Maniery My baby
Wykonanie:Anna Jantar (1950-1980) Zbigniew Hołdys
Kompozytorzy:Kukulski Jarosław Lipko R. Zbigniew Hołdys Piszczek Z. Kozakiewicz D. Kopff Antoni
Słowa:Olewicz Bogdan Dutkiewicz Marek Dąbrowski J. Kolon E. Mogielnicki A. Komorowska M.
Instytucje sprawcze:Perfect Budka Suflera Orkiestra pod dyr. J. Kukulskiego i Z. Piszczka Alibabki Studio PR i TV Warszawa Katowice
Dyrygenci:Piszczek Z. Kukulski J.
Wydawcy:Agencja Artystyczna MTJ (2003) Tonpress Pronit Polskie Nagrania Tonpress KAW EMI Music Poland Pronit Muza Polskie Nagrania Pronit Tonpress
Serie wydawnicze:Złota Kolekcja
Autotagi:CD muzyka muzyka wokalno-instrumentalna nagrania nagrania muzyczne płyty gramofonowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo