Prace magisterskie i licencjackie:

wskazówki dla studentów

Autor:
Andrzej Pułło
Wydawcy:
LexisNexis (2006-2009)
Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis (2003-2007)
Wydawnictwa Prawnicze PWN (2000-2004)
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...
5.0

To specjalistyczne opracowanie jest niezwykle przydatne w kształceniu akademickim na wielu kierunkach studiów. Zawiera wskazania metodologiczne, dotyczące przygotowania prac magisterskich oraz licencjackich. Autor podkreśla m.in.. Znaczenie: poprawnego formułowania tematu, zaplanowania konstrukcji pracy, problemowego ujęcia analizowanego zagadnienia, umiejętnego wyrażania myśli w formie pisemnej. Akcentuje również naukowy charakter pracy dyplomowej. Uczy uporządkowanej i systematycznej pracy, której efektem powinna być rozprawa kończąca studia. Aneks (zawierający przykłady konstrukcji pracy oraz znaki korektorskie) i wybrana literatura dopełniają opracowanie. Prof.. Andrzej Pułło oparł swoje uwagi i zalecenia na doświadczeniach wyniesionych z pracy ze studentami na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz Bałtyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przydatny poradnik pisania prac dyplomowych dla kierunków prawniczych i administracji, uwzględnia ich specyfikę. Warto zajrzeć na każdym etapie przygotowywania materiałów i pisania.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Andrzej Pułło
Opracowanie:Agata Jędrasik
Redakcja:Agata Jędrasik
Wydawcy:LexisNexis (2006-2009) Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis (2003-2007) Wydawnictwa Prawnicze PWN (2000-2004)
ISBN:83-7334-220-6 83-7334-323-7 83-88296-08-6 83-88296-55-8 978-83-7334-557-7 83-7334-557-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje informacyjne publikacje naukowe publikacje popularnonaukowe skrypty szkoły wyższe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 30 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo