Origami i zabawy manualne na cały rok

Autorzy:
Gabriela Zając
Maja Włodarczyk
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze Arystoteles (2014-2015)
ISBN:
978-83-63803-28-5, 978-83-63803-95-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
5.0

Twórczość plastyczna odgrywa bardzo ważną rolę w rozwoju dziecka. Już od najmłodszych lat powinno się zwracać uwagę na czynności manualne, które wykształcają sprawność dłoni i palców. Później dzieciom łatwiej posługiwać się ołówkiem, kredkami czy pędzelkiem. W tej książce znajdziesz ponad 300 pomysłów na twórcze zabawy z dziećmi w różnym wieku m.in.: - zabawy z papierem na cały rok - wykonywanie postaci z żołędzi i kasztanów - przygotowanie ozdób na Boże Narodzenie i Wielkanoc - zabawy kulinarne - lepienie z plasteliny, modeliny o masy solnej - skręcanie balonów - przygotowywanie masek - przygotowywanie lampionów i kotylionów - tworzenie biżuterii z filcu i wiele innych ...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo