Gimnastyka dla języka

Inne tytuły:
audiobook logopedyczny
wiersze
Autor:
Małgorzata Strzałkowska ...
Wydawca:
Media Rodzina (2004-2011)
Wydane w seriach:
Książka Mówiona
ISBN:
83-7278-122-2, 978-83-7278-513-8
978-83-7228-513-8
Autotagi:
audiobooki
CD
Więcej informacji...
4.0

Gimnastyka dla języka to zbiór 52 utworów Małgorzaty Strzałkowskiej czytanych przez znakomitych polskich aktorów: Annę Seniuk, Jerzego Stuhra oraz Piotra Fronczewskiego. Wyboru utworów dokonały specjalistki zawodowo zajmujące się terapią osób z zaburzeniami mowy i/lub języka. Po każdym utworze zamieszczono komentarz - logopeda odczytuje te fragmenty, które są istotne z punktu widzenia treningu mowy. W pudełku znajdziemy także książeczkę z najważniejszymi zasadami wymowy polskiej oraz ćwiczeniami dykcyjnymi.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:audiobook logopedyczny wiersze
Autorzy:Małgorzata Strzałkowska Piotr Fronczewski
Lektorzy:Piotr Fronczewski Kevin Aiston Anna Seniuk Jerzy Stuhr Ewa Krajna
Wydawca:Media Rodzina (2004-2011)
Serie wydawnicze:Książka Mówiona
ISBN:83-7278-122-2 978-83-7278-513-8 978-83-7228-513-8
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD liryka literatura literatura piękna nagrania
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo