Strategia organizacji:

w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej

Autor:
Krzysztof Obłój
Wydawcy:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (1998-2014)
Pol. Wydaw. Ekon (1998-1999)
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

SPIS TREŚCI: I. SZKOŁY STRATEGII: 1. Istota strategii organizacyjnej; 2. Strategia: szkoła planistyczna; 3. Strategia: szkoła ewolucyjna; 4. Strategia: szkoła pozycyjna; 5. Strategia: szkoła zasobów i kompetencji; 6. Strategia: szkoła prostych reguł; 7. Strategia: szkoła realnych opcji, II. STRATEGICZNA DIAGNOZA OTOCZENIA ORGANIZACJI: 8. Analiza środowiskowa firmy; 9. Modele analizy konkurencji w branży; 10. Analiza grup strategicznych, III. STRATEGICZNA DIAGNOZA ORGANIZACJI: 11. Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; 12. Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; 13. Firma jako łańcuch wartości: analiza działań i procesów, IV. TWORZENIE STRATEGII FIRMY: 14. Misja firmy; 15. Domena i przewaga konkurencyjna; 16. Cele i funkcjonalne programy działania; 17. Metody portfelowe
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Krzysztof Obłój
Wydawcy:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (1998-2014) Pol. Wydaw. Ekon (1998-1999)
ISBN:83-208-11465 83-208-1103-1 83-208-1145-7 83-208-1187-2 83-208-1296-8 978-83-208-1633-4 978-83-208-2165-9
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje naukowe reprodukcje
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 27 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo