Uwolnić orkę 4: Ucieczka z zatoki piratów

Tytuł oryginalny:
Free Willy: Escape from pirate's cove
Produkcja:
Laura Lodin
Warner Premiere
John Stainton
David Wicht
Scenariusz:
Will Geiger
Aktorzy:
Bindi Irwin
Beau Bridges
Wydawca:
Galapagos Films
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Urbanowskiej w Koninie - Księgozbiór dla Dorosłych
1.0

Młoda Kirra (Bindi Irwin, córka Łowcy krokodyli i gwiazda Świata według Bindi) opuszcza swój australijski dom i wyjeżdża na wakacje z dziadkiem (Beau Bridges) do Południowej Afryki. Przy lagunie niedaleko zniszczonego parku rozrywki jej dziadka znajduje porzuconą małą orkę. Nowemu przyjacielowi daje na imię Willy. Wkrótce rozpoczyna poszukiwania stada, od którego mógł się odłączyć mały wieloryb. Ale musi się śpieszyć - chciwi rywale dziadka już zaplanowali, że Willy zostanie największa atrakcją ich upadającego parku rozrywki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo