Heartland: Własna droga

Tytuł oryginalny:
Breaking free
Inne tytuły:
Trudne decyzje
Autor:
Lauren Brooke ...
Tłumacz:
Donata Olejnik
Wyd. w latach:
2000 - 2024
Wydane w seriach:
Heartland
Heartland (Lauren Brooke)
Kakadu
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...
4.0

Heartland to schronisko dla koni, wtulone między wzgórza Virginii, ale i coś więcej. To miejsce jedyne w swoim rodzaju - gdzie leczone są blizny przeszłości, gdzie przerażone i źle traktowane konie uczą się od nowa ufać ludziom. Tom 3. WŁASNA DROGA Pegaz jest wszystkim, co pozostało Amy z przeszłości. Niestety, z dnia na dzień koń czuje się coraz gorzej. Amy próbuje opiekować się nim i równocześnie doglądać całego Heartlandu. Stara się postępować tak, jak nauczyła ją mama. Podążanie śladem mamy wymaga od dziewczyny wiele odwagi, ale to jedyny sposób, żeby znaleźć własną drogę. Tom 4. TRUDNE DECYZJE Amy wie, jak bardzo ważny dla Heartlandu - i dla niej samej - jest Treg. To jedyna osoba, która rozumie prawdziwy sens schroniska, która poświęca się ratowaniu i leczeniu koni w takim samym stopniu jak i ona. Jednak kiedy do Heartlandu przyjeżdża nowy pomocnik - Ben, relacje pomiędzy Amy i Tregiem zostają zachwiane.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Trudne decyzje Taking Chances Trudne decyzje T.4 Własna droga 3 Heartland 3. Seria Heartland
Autorzy:Lauren Brooke Laurent Brooke
Tłumacz:Donata Olejnik
oraz:Donata Olejnik
Wydawcy:Wydawnictwo Publicat (2000-2024) Legimi (2017) Wydaw Wydawnictwo Dolnośląskie (2000-2017) Wydawnictwo Dolnośląskie. Oddział Publicat (2015) Podsiedlik-Raniowski i Spółka (2003-2008) Wydawnictwo Dolnośląskie Publicat (2007) Wydaw. Pulicat (2000)
Serie wydawnicze:Heartland Heartland (Lauren Brooke) Kakadu
ISBN:83-7341-330-8 978-83-245-0919-5 978-83-245-8561-8 978-83-245-9163-3 978-83-245-9464-1 978-83-271-5431-6 978-83-271-6650-0 978-83-7384-700-2 978-83-7384-713-2 83-245-0919-5 83-345-0919-4 978-245-8561-8 978-83-245-0919-4 978-83-245-8581-8
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 72 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo