Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka matematyczna w zadaniach

Autor:
Włodzimierz Krysicki (1905-2001) ...
oraz:
Włodzimierz Krysicki (1905-2001) ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN (1985-2012)
Państ. Wydaw. Naukowe (1986-1993)
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
skrypty
szkoły wyższe
Więcej informacji...

Pierwsza część podręcznika dotyczy rachunku prawdopodobieństwa. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów uczelni technicznych. Mogą z niego korzystać również słuchacze uczelni ekonomicznych i kierunków ścisłych uniwersytetów i akademii pedagogicznych oraz wszyscy, którzy stosują metody probabilistyczne w swojej pracy zawodowej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Włodzimierz Krysicki (1905-2001) J. Bartos W. Dyczka K. Królikowska M. Wasilewski
oraz:Włodzimierz Krysicki (1905-2001) J. Bartos W. Dyczka
Wydawcy:Wydawnictwo Naukowe PWN (1985-2012) Państ. Wydaw. Naukowe (1986-1993)
ISBN:83-01-05928-1 83-01-14088-7 83-01-060-13-1 978-83-01-14291-9 978-83-01-14293-3
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki podręczniki programowane publikacje dydaktyczne publikacje fachowe publikacje naukowe recenzje skrypty szkoły wyższe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 47 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo