Ciocia Jadzia

Inne tytuły:
tęcza
Szkoła
Autor:
Eliza Piotrowska
Wydawcy:
Harbor Point Media Rodzina (2013-2014)
Media Rodzina (2007-2013)
Harbor Point (2007)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.7 (3 głosy)

Ciocia Jadzia ma nową pracę. Została woźną w szkole! Dobrze się składa, bo jej bratanica właśnie zaczyna naukę w pierwszej klasie i obecność cioci Jadzi dodaje jej odwagi. Ciocia Jadzia zajmuje się też kotłownią i często przebywa w piwnicy. A tam są rury, w nich pogłos i czasem można poznać szkolne tajemnice, więc ciocia Jadzia jest świetnie zorientowana i czasem może wpływać na bieg wydarzeń... a wtedy wszystko zmienia się na lepsze... [gandalf.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:tęcza Szkoła
Autor:Eliza Piotrowska
Wydawcy:Harbor Point Media Rodzina (2013-2014) Media Rodzina (2007-2013) Harbor Point (2007)
ISBN:978-83-7278-263-2 978-83-7278-349-3 978-83-7278-508-4 978-83-7278-836-8 978-83-7278-941-9
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania podręczniki proza rodzina szkoły podstawowe zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo