Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham: Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham

Tytuł oryginalny:
Guess how much I love you
Autor:
Sam McBratney (1943-2020)
Ilustracje:
Anita Jeram
Tłumacz:
Jarosław Mikołajewski ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Harperkids (2020-2024)
Wydawnictwo HarperCollins Polska (2020-2021)
Wydawnictwo Egmont Polska (2002-2021)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.3 (6 głosów)

Czasami szuka się słów, żeby komuś powiedzieć, jak bardzo go kochamy. Ale miłość niełatwo jest zmierzyć. Wiedzą o tym najlepiej Mały Brązowy Zajączek i Duży Brązowy Zając z tej pięknej i wzruszającej opowieści o uczuciach, cieple i zrozumieniu. To książka o miłości - wszechwładnej, potrzebnej do życia każdemu. To książka dla wszystkich kochających, kochanych i pragnących miłości. [Opis pochodzi od wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Piekna seria dla dzieci o przygodach 2 zajączków, w tej odsłonie zimowe zabawy tych 2 uroczych bohaterów
  • Bardzo fajna, prosta książka, która pokazuje jak można okazać, że się kogoś kocha
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Guess how much I love you in the spring Guess how much I love you in the winter Guess how much I love you in the summer kiedy jest lato kiedy jest wiosna Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham przez cały rok Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham, kiedy jest zima
Autor:Sam McBratney (1943-2020)
Ilustracje:Anita Jeram
Tłumaczenie:Jarosław Mikołajewski Anita Jeram
Lektor:Corina Fletcher
oraz:Sam McBratney (1943-2020)
Wydawcy:Wydawnictwo Harperkids (2020-2024) Wydawnictwo HarperCollins Polska (2020-2021) Wydawnictwo Egmont Polska (2002-2021)
ISBN:978-83-2768735-7 978-83-237-1435-4 978-83-237-3460-4 978-83-237-8576-7 978-83-237-8577-4 978-83-237-8584-2 978-83-237-8592-7 978-83-276-6090-9 978-83-276-6162-3 978-83-276-6163-0 978-83-276-6165-4 978-83-276-8729-6 978-83-281-3374-7 978-83-281-4553-5 978-83-276-6162-3 978-83-276-6163-0 978-83-276-6165-4 978-83-276-8729-6 978832766162 83-237-8584-2
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza rodzina zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 72 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo