Gdzie jest Wally teraz?

Tytuł oryginalny:
Where's Wally NOW?
Autor:
Martin Handford
Tłumacz:
Zofia Raczek
Ilustracje:
Martin Handford
Wydawcy:
Wydawnictwo Mamania (2019-2024)
Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja (2019)
GE Fabbri Phoenix (2000)
Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:
83-7276-001-2, 978-83-66117-49-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
5.0

"Gdzie jest Wally. Teraz?" to fascynująca wyprawa w czasie. Książeczka składa się z wielu ilustracji, na których dziecko ma za zadanie odnaleźć Wally'ego i jego przyjaciół. Wally podróżuje w czasie. Jeżeli więc chcecie znaleźć Wally'ego i jego przyjaciół, musicie również udać się w dawne czasy oraz w te, które dopiero nadejdą! Jesteście gotowi na wyprawę do epoki kamienia łupanego? A może Wally jest teraz w starożytnym Egipcie? Hmm, może jednak udał się do średniowiecznej Japonii lub kryje się w tłumie tancerzy na paryskim balu? A skoro zajrzeliśmy już w przeszłość, warto sprawdzić przy okazji, co kryje się w kosmosie czasów przyszłych... Być może tam właśnie Wally ukrywa się teraz? Warto dodać też przy okazji, że Wally podczas każdej ze swych podróży w czasie pogubił swoje książki. Pomożecie mu ich poszukać? "Gdzie jest Wall. Teraz?" to wspaniała zabawa zarówno dla małych, jak i nieco starszych czytelników. To pasjonująca przygoda z odrobiną nauki historii w tle. Książka składa się z ilustracji, które można oglądać bez końca, tak bogate są w szczegóły. A w szczegółach tych kryje się gdzieś Wally i jego przyjaciele. Oglądając obrazki z ukrytym Wally'm dziecko ćwiczy koncentrację i spostrzegawczość. Nabiera przy tym wyobrażeń o dawnych czasach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Super zabawa dla dziecka.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo