Niemiecki dla leniwych

Inne tytuły:
nowatorska metoda wizualnej nauki niemieckiego
zobacz - zrozum - zapamiętaj
Autorzy:
Agnieszka Drummer
Monika Drummer
Wydawcy:
Słówko Wydawnictwo (2025)
Wydawnictwo Poltext (2023)
ISBN:
978-83-8175-270-1, 978-83-8175-727-0
Autotagi:
druk
książki
kursy
podręczniki
publikacje dydaktyczne

Nauka niemieckiego nie musi być trudna! Wystarczy odpowiednie podejście, by ten język stał się przejrzysty i łatwy do przyswojenia. Ta książka wykorzystuje metodę wizualną - zamiast długich wyjaśnień są tu schematy, kolorowe tabele i praktyczne przykłady. Dzięki temu szybciej zrozumiesz gramatykę, łatwiej ją zapamiętasz i zaczniesz stosować. Konstrukcje zdań w Niemieckim dla leniwych zostały uporządkowane od prostszych do bardziej zaawansowanych, co umożliwia płynny rozwój umiejętności na poziomach A1?B2. Co znajdziesz w środku? Przejrzyste schematy i tabele - gramatyka w logicznej i przystępnej formie. Praktyczne przykłady - uczysz się tylko tego, co faktycznie wykorzystasz w rozmowie. Pomoc w stopniowym rozwoju umiejętności - od podstaw do poziomu B2. Metody odpowiednie dla wzrokowców - zobacz, zrozum i zapamiętaj raz na zawsze! Idealne narzędzie dla uczniów i nauczycieli - porządkuje wiedzę i ułatwia pracę z językiem. Podręcznik „Niemiecki dla leniwych. Zobacz ? Zrozum ? Zapamiętaj. Nowatorska metoda wizualnej nauki niemieckiego” - oprawa miękka - Wydawca: Słówko. Cena 58.98 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo