Poznaj swoją złość, Pinku!

Inne tytuły:
książka o złości i innych emocjach
dla dzieci i dla rodziców trochę też cz.6
Autor:
Ula Młodnicka
Ilustracje:
Agnieszka Waligóra
Wydawcy:
Czytalisek (2025)
Sensus (2025)
Helion
ISBN:
978-83-289-2500-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna w Komorowie Żuławskim - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Pink to mały niebieski stwór, który jedno ucho ma okrągłe, a drugie trójkątne. Nie lubi występować - zawsze się wtedy denerwuje. Jest mu przykro, kiedy Fiszka go obgaduje. A złości się, gdy coś mu nie wychodzi albo ktoś go do czegoś zmusza. - Wygląda na to, że złość przejęła nad tobą kontrolę. Tak się czasem zdarza. - To ja nie chcę się złościć. Złość jest głupia. - Pinku, sama złość jest OK. Problem w tym, że gdy tracimy nad nią panowanie, mówimy lub robimy rzeczy, których potem żałujemy. - No właśnie! KAŻDY SIĘ CZASEM ZŁOŚCI, WIESZ? To normalne. Złość jest ważna i potrzebna, ponieważ staje w Twojej obronie. Mówi Ci, że się na coś nie zgadzasz, i daje energię do zmiany. Czasem jednak bywa ogromna i łatwo stracić nad nią panowanie. Ale wiesz co? Dobra wiadomość jest taka, że możesz wpływać na swoją złość - są na to sposoby.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:książka o złości i innych emocjach dla dzieci i dla rodziców trochę też cz.6 dla dzieci i dla rodziców trochę też
Autor:Ula Młodnicka
Ilustracje:Agnieszka Waligóra
Wydawcy:Czytalisek (2025) Sensus (2025) Helion
ISBN:978-83-289-2500-7
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza zbiory opowiadań
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo