Empatia

Tytuł oryginalny:
Empathy for kids
Inne tytuły:
30 zabaw, które pomagają zrozumieć emocje oraz uczą empatii i życzliowości
ćwiczenia dla dzieci
Autor:
Nicole Tolentino
Ilustracje:
Denise Holmes
Tłumacz:
Marzenna Rączkowska
Wydawca:
Wydawnictwo Czarna Owca (2025)
ISBN:
978-83-8382-157-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Katalog centralny
Więcej informacji...

Pomóż dzieciom zrozumieć emocje! Dzieci już od najmłodszych lat poznają empatię, zaś najlepszym sposobem kształtowania inteligencji emocjonalnej jest zabawa. W tej książce znajdziesz ćwiczenia, dzięki którym dzieci będą praktykować rozpoznawanie emocji oraz dowiedzą się, jak ich słowa i czyny wpływają na innych ludzi. NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE – skorzystaj z naturalnej ciekawości i kreatywności dzieci, i wybierz spośród 30 zabaw budujących empatię, takich jak: tworzenie kart życzliwości czy dekorowanie spersonalizowanych ciasteczek. WSZELKIE ASPEKTY EMPATII – poznaj czynności, które opierają się na różnych formach empatii, na przykład: bycie pomocnym lub stawianie się w czyjejś sytuacji. PORADY DLA DOROSŁYCH – rozdział dla rodziców i opiekunów wyjaśniający, jak przejawia się empatia u dzieci w różnym wieku i zawierający wskazówki, które pomogą dzieciom zrozumieć proponowane im zabawy. Pokaż swojemu dziecku, jak być dobrym przyjacielem, uważnym na potrzeby innych [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:30 zabaw, które pomagają zrozumieć emocje oraz uczą empatii i życzliowości ćwiczenia dla dzieci Trzydzieści zabaw, które pomagają zrozumieć emocje oraz uczą empatii i życzliowości
Autor:Nicole Tolentino
Ilustracje:Denise Holmes
Tłumacz:Marzenna Rączkowska
Wydawca:Wydawnictwo Czarna Owca (2025)
ISBN:978-83-8382-157-3
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo