Arabscy influencerzy:
zbrodnia i sława
| Autor: | Marcin Margielewski |
|---|---|
| Wydawcy: | Prószyński Media (2025) Prószyński i Spółka (2025) |
| Wydane w seriach: | WielkieLitery.pl |
| ISBN: | 978-83-8391-265-3, 978-83-8391-827-3 978-83-8391-871-6 |
| Autotagi: | druk książki literatura faktu, eseje, publicystyka sprawozdania |
|
4.0
|
|
|
|
|
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Recenzje
-
W dzisiejszym świecie „zawód” 😉 influencer, to jeden z najbardziej pożądanych i popularnych obszarów, które leżą w kręgu zainteresowania użytkowników mediów społecznościowych, czy też platform, za których pośrednictwem można nie tylko kreować swój wizerunek, ale również prowadzić biznes, czy też w jakikolwiek inny sposób czerpać dla siebie korzyści. • Kraje arabskie, a tym samym i ich mieszkańcy, tak jak i mieszkańcy innych rejonów świata w dobie bardzo szeroko i szybko rozwijającego się Internetu, upatrują w sferze online szansę dla siebie i swojej działalności. • Jednak bytność w „arabskich” przestrzeniach internetowych niekoniecznie pociąga za sobą tylko i wyłącznie profity i realne korzyści. • Bardzo często zdarza się tak, że „bycie widocznym” staje się dla arabskich influencerów bardzo niebezpiecznym a niejednokrotnie i zabójczym. • Czasem chwilowa sława, która staje się ich działem nie jest współmierna do konsekwencji jakie w związku ze swoją działalnością i zachowaniem w sieci muszą niejednokrotnie zapłacić. • O tego typu historiach opowiada lektura autorstwa Marcina Margielewskiego wydana nakładem Wydawnictwa Prószyński i Sk-a pod tytułem „Arabscy influenserzy. Zbrodnia i sława”, do lektury której Was zachęcam.