Zrozumieć emocje:

kurs pozytywnej zmiany

Autor:
Aleksandra Borowska
Wydawca:
Wydawnictwo RM (2025)
ISBN:
978-83-8400-067-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki

To, jak przeżywasz daną emocję, mówi o twojej autentyczności, o tym, czy żyjesz w zgodzie ze sobą i czy dajesz sobie przyzwolenie na czucie. Nie ma dobrych i złych emocji - każda bowiem niesie ze sobą określoną informację i tylko od ciebie zależy, czy ją odczytasz. Dzięki tej książce nauczysz się rozpoznawać i rozumieć swoje emocje, dowiesz się, co z nimi robić (lub nie robić) i jak w tym całym emocjonalnym szumie odnaleźć siebie. Znajdziesz tu krótkie, konkretne i przystępnie przedstawione informacje teoretyczne, którym towarzyszą liczne ćwiczenia pogłębiające twój kontakt z emocjami i z samą sobą. Zrozumienie emocji pozytywnie wpłynie na twój dobrostan psychiczny, fizyczny i relację z najważniejszą osobą w twoim życiu - czyli tobą. Aleksandra Borowska - coach i trenerka kompetencji społecznych. Pasjonatka połączenia świadomości z działaniem i tworzenia kultur organizacyjnych opartych na bezpieczeństwie psychologicznym. Praktyk analizy transakcyjnej i nauczycielka akademicka, która ceni sobie autentyczne, szczere i efektywne relacje ze swoimi studentkami oraz studentami [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo