Czytam i rozwiązuję: Sport

Inne tytuły:
Czytam i rozwiązuję T. 3,
Gepard
Autorzy:
Monika Bigaj-Kisała
Asia Olejarczyk
Marcin Przewoźniak
Robert Trojanowski
Ilustracje:
Katarzyna Fic
Katarzyna Kołodziej
Karolina Rosołek
Wydawcy:
Wilga (2025)
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydane w seriach:
Książkożercy
Książkożercy. Poziom B
ISBN:
978-83-8387-013-7, 978-83-8387-014-4
Autotagi:
antologie
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Książkożercy. Czytam i rozwiązuję to książki aktywnościowe gwarantujące naukę czytania przez zabawę. W publikacjach znalazły się różne rodzaje tekstów do czytania, w tym komiksy, wiersze, instrukcje, opowiadanie, a także łamigłówki, krzyżówki, rebusy i wiele innych angażujących i wciągających zadań. Teksty i łamigłówki zostały dostosowane do umiejętności dziecka. Każda z publikacji dostosowana jest do poziomu czytania i umiejętności dziecka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Czytam i rozwiązuję T. 3, Gepard Kto wygrał, a kto jest bohaterką? Olimpiada przyszłości Pierwsza olimpiada robotów i ludzi Starożytne igrzyska Wehikuł czasu
Autorzy:Monika Bigaj-Kisała Asia Olejarczyk Marcin Przewoźniak Robert Trojanowski
Ilustracje:Katarzyna Fic Katarzyna Kołodziej Karolina Rosołek
Wydawcy:Wilga (2025) Grupa Wydawnicza Foksal
Serie wydawnicze:Książkożercy Książkożercy. Poziom B
ISBN:978-83-8387-013-7 978-83-8387-014-4
Autotagi:antologie druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo