Sensoryka dla smyka

Inne tytuły:
30 rozwijających zabaw sensorycznych
przepisy DIY, jadalne glutki, slime, sensoskarby
Autor:
Aleksandra Charęzińska
Opracowanie:
Ewa Brzychcy
Wydawca:
Tata Robi Książki (2020-2022)
ISBN:
978-83-948484-7-7
Autotagi:
druk
książki
poradniki i przewodniki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

Sensoryka dla smyka to 30 pomysłów na rozwijające zabawy sensoryczne dla dzieci w każdym wieku, do przygotowania w domu z prostych i bezpiecznych materiałów. Wyrusz w fascynującą podróż w świat zabaw, w których główną rolę odgrywać będą kolory, kształty, faktury, zapachy, smaki, dźwięki, a przede wszystkim wyobraźnia i kreatywność! [empik].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:30 rozwijających zabaw sensorycznych przepisy DIY, jadalne glutki, slime, sensoskarby Trzydzieści rozwijajacych zabaw sensorycznych
Autor:Aleksandra Charęzińska
Opracowanie:Ewa Brzychcy
Wydawca:Tata Robi Książki (2020-2022)
ISBN:978-83-948484-7-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo