Rozum i serce:

jak mądrzy rodzice wychowują pewne siebie, emocjonalnie stabilne dzieci

Tytuł oryginalny:
Raising mentally strong kids
how to combine the power of neuroscience with love and logic to grow confident, kind, responsible, and resilient children and young adults,
Autorzy:
Daniel G. Amen
Charles Fay
Tłumacz:
Marcin Masłowski
Wydawcy:
Grupa Wydawnictwo Kobiece (2025)
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus
ISBN:
978-83-8417-119-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru

Rodzicielstwo wkrótce stanie się łatwiejsze i o wiele bardziej skuteczne. W obliczu rosnących wyzwań, przed którymi stają dzieci i młodzież, ta przełomowa książka oferuje naukowo potwierdzone wsparcie dla rodziców pragnących wychować silne psychicznie i odporne dzieci. Dr Daniel G. Amen i dr Charles Fay łączą wiedzę z neuropsychiatrii i psychologii dziecięcej, pokazując, że skuteczne wychowanie zaczyna się od troski o mózg i umysł – dziecka oraz rodzica. To praktyczny przewodnik, który uczy, jak zamienić trudne zachowania w zdrowy rozwój emocjonalny, odpowiedzialność i wewnętrzną motywację. Idealna lektura dla rodziców starających się przygotować dzieci do życia w dzisiejszym świecie. Pozwól, by dr Amen i dr Fay pokazali ci, w jaki sposób stać się takim rodzicem, którym zawsze chciałeś być – i jak wychować wspaniałe dzieci zmierzające ku pełnemu wykorzystaniu swojego potencjału, w tym najlepszemu możliwemu zdrowiu psychicznemu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo