Środkowy palec

Autor:
Karol Michalak
Wydawca:
Szaron (2025)
ISBN:
978-83-8247-247-9
Autotagi:
książki
Źródło opisu: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki w Opolu - Katalog centralny

„Środkowy palec” to inspirujący przewodnik dla liderów, mentorów i wszystkich, którzy chcą skutecznie docierać do młodego pokolenia. Autor – doświadczony pastor i lider młodzieżowy – dzieli się autentycznymi historiami, refleksjami oraz praktycznymi strategiami, które pomagają budować trwałe relacje i kształtować przyszłych liderów. Książka łączy osobiste doświadczenia z konkretnymi narzędziami, które pomogą Ci: – Skutecznie mentorować i przewodzić młodzieży, niezależnie od wyzwań. – Budować głębokie, autentyczne relacje i odpowiadać na zmieniające się trendy pokoleniowe. – Rozwijać zespoły liderów, wzmacniać ich kompetencje i wspierać w trudnych momentach. – Komunikować się z młodymi w sposób angażujący i inspirujący. To nie tylko zapis osobistych doświadczeń, ale także praktyczny przewodnik dla tych, którzy chcą z pasją i zaangażowaniem kształtować kolejne pokolenie. Książka pokazuje, że praca z młodzieżą to nie chwilowy zryw, lecz długofalowa misja pełna wyzwań, ale i niezwykłych owoców.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo