Drzewnik:

leśna terapia w praktyce

Autor:
Agnieszka Antosik
Ilustracje:
Adelina Sandecka
Wydawca:
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus sp. k (2025)
ISBN:
978-83-8371-388-5
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje popularnonaukowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Katalog centralny

Wejdź do niezwykłego świata natury z „Drzewnikiem” – wyjątkowym ćwiczeniownikiem dla miłośników przyrody. Odkryj fascynujące tajemnice drzew, poznaj ich terapeutyczną moc i wpływ na zdrowie oraz samopoczucie. Przeczytaj drzewne historie, opowiedziane przez Agnieszkę Antosik, dendroterapeutkę, autorkę bestsellera „Leśna terapia”, znaną także jako Szepcząca z Drzewami. Miesiąc po miesiącu wzbogacaj swoją wiedzę na temat drzew, ich symboliki, właściwości leczniczych i znaczenia w kulturze. Dowiedz się, dlaczego drzewem stycznia jest sosna, lutego – wierzba, a marca – brzoza. Poznaj ciekawostki zielarskie, dendroterapeutyczne, daj się zainspirować do aktywności związanych z danym drzewem. Na pięknych kartach „Drzewnika” znajdziesz nie tylko mnóstwo miejsca na plany, notatki, zapiski, ale także wklejanie liści, rysunki i inne kreatywne aktywności. Możesz zacząć używać go w dowolnym momencie roku, tak aby służył Ci zgodnie z filozofią zero waste – od pierwszej do ostatniej strony. Rozpocznij swoją podróż z naturą już dziś! [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo